نقاشی ساختمان پونک تهران

پونک یکی از محله های منطقه دو شهرداری تهران است که بخشی از آن در منطقه پنج واقع شده است. این محله از آب وهوای مطلوب و امکانات رفاهی و دسترسی خوبی به دیگر نقاط پایتخت برخوردار است. در این محله آپارتمان ها و ساختمان های لوکس وزیادی به چشم می خورند که برای زیباتر شدن در لیست متقاضیان نقاشی ساختمان قرار دارند. برای نقاشی ساختمان پونک باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشت.

نقاشی ساختمان پونک

همانطور که گفته شد این محله امکانات رفاهی خوبی دارد که شامل رستوران ها, کافی شاپ ها, مراکز خرید و مجتمع های تجاری و آموزشی می باشد. ساختمان های مسکونی لاکچری پونک نیز تاثیر زیادی بر زیبایی کوچه و خیابان ها دارند. همه ی این عوامل در کنار هم دقت و توجه بالایی را در زمینه نقاشی ساختمان می طلبد. نقاشی ساختمان پارس پینتر قبل از هر اقدامی برای نقاشی, تمام ظرافت ها را در نظر می گیرد و پیشنهادات و خدمات نقاشی ویژه و مناسب با هر منطقه را به متقاضیان ارائه می دهد.

نکات مهم در نقاشی ساختمان پونک

پیشنهاد نقاشی ساختمان پارس پینتر برای ساختمان های مسکونی پونک, استفاده از رنگ های با کیفیت و برندهای معتبر است که علاوه بر دوام بالا و پوشش عالی با دارا بودن تنوع رنگی بسیار, گزینه ی مناسبی برای رنگ نمای بیرونی ساختمان به شمار می روند. همچنین هنرمندان و اساتید نقاشی ساختمان پارس پینتر با اجرای هنرهای خاص مثل ایجاد نقش های متفاوت پتینه از قبیل طرح سنگ و چوب، چرم و غیره می توانند ساختمان را جذاب تر جلوه دهند.

همچنین قبل از انتخاب رنگ و طرح دلخواه برای نمای بیرونی ساختمان های پونک حتما به رنگ نمای سایر ساختمان های همجوار (مسکونی و غیر مسکونی) باید دقت شود. اگر چه رنگ و طرح انتخابی بسیار زیبا و شکیل باشد اما ممکن است برای یک کوچه و یا خیابان که در مجاورت ساختمان ها و یا مجتمع های غیر مسکونی که نمای متفاوت و خاصی دارند مناسب نباشد و علیرغم زیبایی, نا موزون و نا متناسب بنظر برسد. بنابراین لازم است قبل از هر انتخابی با کارشناسان نقاشی ساختمان پارس پینتر مشورت کنید و بهترین طرح و رنگ توصیه شده را انتخاب و اجرا کنید.

نقاشی نمای ساختمان پونک

برای نمای بیرونی علاوه بر رنگ های مخصوص نما می توان از طرح هایی مثل سنگ و چوب و طرح هایی از این قبیل هم بهره برد. این طرح ها چند ویژگی مثبت دارند که سبب شده طرفداران زیادی پیدا کنند. طرح سنگ در بین سایر طرح ها متقاضی بیشتری در پونک به خود اختصاص داده. بطور کلی طرح هایی مثل سنگ و چوب بسیار زیبا و کم هزینه ترهستند و هر زمان که نیاز بود می توان براحتی با نقاشی طرح نمای ساختمان را تغییر داد ضمن اینکه با هزینه های معقول در مدت زمان کوتاه تری نیز کار به پایان می رسد.
علاوه بر آن می توان از رنگ ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و نوع آب و هوای محله استفاده کرد، رنگ های مناسب مناطق کوهستانی، مناطق گرم و خشک، مناطق کویری و شرجی و غیره. از این رو بهترین پیشنهادات رنگی می تواند از بین رنگ های سایف، جوتن و اکریلیک باشد که کمک شایانی در هر چه زیبات شدن نمای ساختمان خواهند شد.

نقاشی ساختمان پونک

نقاشی فضای داخلی ساختمان های پونک

بعد از نمای بیرونی ساختمان, به فضای داخلی می پردازیم. فضای داخلی ساختمان های لوکس پونک پیچدگی خاصی دارد و نیازمند طراحی های ویژه و لوکس می باشند. مالکان این ساختمان ها معمولا سبک های متفاوت و خاص را می پسندند و تنها به انتخاب رنگ ساده برای فضای داخلی اکتفا نمی کنند. آپارتمان ها و ساختمان های پونک دارای بخش های متعددی هستند که با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. بنابراین استفاده از رنگ ها یکسان یا تک رنگ جذابیت دکوراسیون را پایین می آورد ولازم است برای هر بخش از یک رنگ و یا طراحی ویژه بهره گرفت تا علاوه بر افزایش جذابیت, مبحث روانشناسی رنگ و تاثیرات مثبت آن، به نحو عالی اجرا شود.

پتینه کاری در پونک

همچنین شرکت نقاشی ساختمان پارس پینتر هنر پتینه کاری را گزینه ی مناسبی برای استفاده در بعضی از بخش های داخلی ساختمان های پونک مانند پذیرایی می داند. یکی از انواع پتینه کاری های پونک نوع کلاسیک آن است. پتینه کاری برجسته در گذشته بسیار پر کاربرد بوده که این نوع پتینه کاری, به پتینه ورقه طلا نیز گفته می شود. اساتید نقاشی ساختمان پارس پینتر در پتینه کاری پونک برجسته کلاسیک از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می کنند و از رنگ های طلایی برای تزئین آن بهره می گیرند. در نوعی دیگر از پتینه کاری کلاسیک اساتید هنر پتینه کاری بنا به خواست مشتری, نقش آجر, سنگ و یا ترک را روی سطح مورد نظر اجرا می کنند.

پتینه کاری که یک هنر مدرن و اصیل نقاشی ساختمان به شمار می رود امروزه طرفداران زیادی در بین ساکنین مناطق شمال تهران خصوصا پونک به خود اختصاص داده است. قیمت پتینه کاری را می توان یکی از مهم ترین مزیت های آن برشمرد. متخصصان پتینه کاری نقاشی ساختمان پارس پینتر می توانند بسیاری از طرح های پر طرفدار کاغذ دیواری را با هزینه های مناسب تر و کیفیت برابر, برای متقاضیان نقاشی ساختمان پونک اجرا کنند.

رنگ آمیزی منزل پونک

نکات مهم نقاشی داخلی پونک

بطور کلی در بکار بردن رنگ ها در فضای داخلی پونک باید به نوع دکوراسیون, متراژ اتاق ها, سلیقه و خلق و خوی افراد توجه داشت و متناسب با همه ی این ها از اصول روانشناسی رنگ بهره گرفت. فرض کنید دکور و لوازم منزل دارای رنگ های تیره است, همینطور متراژ خانه کم است و یا به اندازه کافی نور گیر نیست. با این حال مشتری به رنگ های گرم و تیره علاقه مند باشد, هر چند که رنگ انتخابی پسندیده و دکور خانه کلاسیک و زیبا باشد, انتخاب نامناسب رنگ سبب آشفتگی و شلوغی و کوچک شدن فضا می شود و تاثیرات منفی بر روحیه افراد می گذارند.

پیشنهادات رنگی در پونک نقاشی ساختمان پارس پینتر

طبق اصول روانشناسی رنگ و تاثیرات آن بر روحیه افراد, به هیچ عنوان استفاده از رنگ های تیره و تند برای خانه های کوچک مجاز نیست چرا که فضا را کوچکتر از حد معمول نشان می دهد. از طرفی چیدمان منزل و نوع رنگ دکور ممکن است آشفتگی را بیشتر و فضا را دلگیرتر جلوه دهد و قرار گرفتن در چنین فضایی به مرور سبب ایجاد تنش و بی حوصلگی در افراد می شود. توصیه اساتید با تجربه نقاشی ساختمان پارس پینتر این است که حتما قبل از انتخاب رنگ و ثبت سفارش همه ی جوانب در نظر گرفته شود تا در پایان, رضایت کامل از انتخاب صحیح و اجرای دقیق استاد نقاش حاصل شود. یک استاد کار با تجربه و متخصص می تواند با استفاده از رنگ و ملزومات رنگی فضای خانه را به گونه ای روح بخش و دل انگیز جلوه دهد که با ورود به آن حس آرامش به فرد القا شود.

استفاده از رنگ های روشن برای اتاق های کوچک و کم نور بسیار مناسب است چون سبب می شود اتاق بزرگتر و روشن تر بنظر برسد همینطور اثاثیه بیشتر خودنمایی کنند. هرچند برخی آپارتمان های پونک دارای متراژ کم هستند اما طراحی داخلی آن ها به گونه است که کوچک بودن فضا زیاد به چشم نمی آید. نقاشی این آپارتمان ها نیز باید این قابلیت را حفظ کند و فضا را علاوه بر دلباز نشان دادن از نعمت زیبایی نیز بهره مند سازد. برای طراحی داخلی نیز می توان از اجرای طرح سنگ و چوب و پتینه کاری بهره برد. طرح سنگ را می توان بر روی ستون ها و پایه های خانه نیز اجرا کرد و زیبایی و درخشش خاصی به فضا بخشید.

نقاشی ساختمان پونک

اجرای طرح چوب پونک

استاد نقاش طرح سنگ مورد نظر را با ظرافت استادانه بر روی ستون ها اجرا می کند طوری که تشخیص اینکه آیا سنگ واقعی بکار رفته یا نه برای ببیننده بسیار دشوار است. استفاده از سنگ های قیمتی و آنتیک هزینه های بالایی در بر دارد ولی اساتید هنرمند نقاشی ساختمان پارس پینتر با هزینه های کمتر با مهارت خاص خود ستون های ساده را به ستون ها ی خوش تراش سنگی و آنتیک تبدیل می کنند و فضای خانه را بسیار لوکس و لاکچری نشان می دهند. اگر ساکن پونک هستید و ترجیح می دهید برای زیباتر شدن منزل خود از چوب بهره ببرید, اما بدلیل گران بودن این متریال از اجرای ان منصرف شدید, نگران نباشید زیرا اساتید نقاشی ساختمان پارس پینتر با تبحری که دارند بهترین طرح های چوبی را در هر کجا که شما می پسندید اجرا می کنند و شما را از حس و تجربه ی لذت فضایی با طرح ایده ال بهره مند می کنند.

قیمت نقاشی ساختمان پونک

اجرای این طرح ها بسیار کم هزینه تر از استفاده از چوب است. قیمت های نقاشی ساختمان پارس پینتر بر اساس نرخ تعیین شده صنف کاملا دقیق و منصفانه است. لازم به ذکر است قیمت نقاشی ساده با نقاشی طرح سنگ و چوب و پتینه کاری متفاوت است. نقاشی ساختمان پارس پینتر با تجربه چند دهه کاری و اجرای طرح های مختلف در زمینه نقاشی توانسته هنر خود را به متقاضیان زیادی از هر قشر و سلیقه ای در سراسر تهران ارایه کند و رضایت مندی همه ی همشهریان تهرانی را کسب کند. ساکنین پونک نیز می توانند با یک تماس و ثبت سفارش از خدمات نقاشی ساختمان پارس پینتر بهره مند شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

Summary
Review Date
Reviewed Item
نقاشی و رنگ آمیزی منازل مسکونی ، ادارات و شرکت ها به صورت حرفه ای و سریع در پونک
Author Rating
41star1star1star1stargray